יהושע מ. לוגיסטי |
שם ותפקיד: |
ב1.5.06 רכשת כורסא מדגם שיקגו ,גוון חום,לאחר שסופקה לך כורסא בצבע בורדו כתוצאה מטעות ברישומינו,וולכך הסכמת ,בכדי לא להמתין זמן נוסף.
לאחר שקיבלת את הכורסא ,טענת כי הדגם שקיבלת אינו הדגם שהזמנת,אך כיוון שחלה טעות בצבע,הסכמנו להחליף לך את הכורסא למרות שלא חל כל שינוי בדגם.
ב-9.05.06 סופקה לביתך אותה כורסא מדגם שיקגו והפעם בצבע בורדו,כפי הזמנתך המקורית. שוב התלוננת שהדגם שונה ,דבר המופרך בעליל, וטענת לבעיה נוספת בהרמת הרגלים.
ב11.5.06 הגיעה אישתך לתצוגה בסניפנו בנתניה,ולאחר דין ודברים בינה לבין המוכר רונן,סוכם כי לפנים משורת הדין תוחלף הכורסא פעם שניה ,כאשר הפעם מדובר בכורסא מתצוגה עם פגמים אסתטים קלים,שאישתך דיווחה לך עליהם בטלפון,ובהסכמתך חתמה אישתך על הכורסא שנלקחה מהתצוגה,עם הפגמים הקלים(שריטות)בתוספת פיצוי –שמיכת קייץ .
באותו יום סופקה הכורסא מהתצוגה אליך וסירבת לקבלה ,למרות שאישתך בדקה אותה היטב ,וקיבלה את הסכמתך.
גם בפעם הזאת ,הפעם השלישית,הסכים רונן לפנים משורת הדין ,להחליף לך את הכורסא ,ללא שום סיבה מוצדקת,ולמרות שחתמתם על הכורסא שבתצוגה,אך בהתחשב במצביך הבריאותי וברצון העז של רונן לרצותך. הסכים להחלפה גם הפעם,ובתנאי שאתה תדאג להובלת המוצר .
ראוי לציין שחבירך ששלחת להחליף את הכורסא בפעם השלישית העמיד את 2 הכורסאות היוצאת והחוזרת,וראה כי אין כלל הבדל בניהם,כפי שהסברנו לך מספר פעמים.
באותו יום,לאחר שחתמת כי לא יהיו לך תביעות עוד כלפינו ,התקשרת להתלונן כי הרגלים ,לא עולות לגובה הרצוי. גם בפעם הזאת התייחסנו בכובד ראש לתלונותיך ואכן נשלח לביתך איש שירות בשם שאול ב18.5.06,וסידר את הבעיות שהתלוננת עליהם.
עלות ההחלפות של הכורסאות בביתך, נעשתה על חשבון החברה,וכן השירות שניתן לך,וזאת למרות שחתמת על העדר תביעות. אנו מקוים כי הפעם תהיה מרוצה מהמוצר
בברכה,
יהושע הקר
א. לוגיסטיקה
|
תגובה: |
מצורף בתגובה |
פתרון: |
|
|