פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כורסא טלויזיה לא תקינה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ת.ד 5128 כפר סבא מיקוד 44150 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 19042006 עברתי השתלת כליה בסין שחזרתי לארץ ברוך השם היתי חייב להיות במצב שכיבה לאחר שנאמר לי שבניט סליפ הספקה מידית נגשתי לקנות בחרתי כורסא בצבע חום למחרת סופקה לי בצבע בורדו הסכמתי מחוסר ברירה כי היתי חיב אותה אך באותו יום התקלקלה הודעתי לחנות ואמרו לי שרק בעוד 3 ימים יגיע טכנאי שהיגיע הטכנאי עיקם את הקבל ואמר שהכול בסדר באותו ערב התלקלה שוב פעם למחורת התקשרתי ודברתי עם רונן וסוכם איתו שמחליפים לי רקבעוד 3 ימים אז רציתי את כספי בחזרה ולבטל הקניה נאמר לי שזה בלתי אפשרי ועוברתי למנהל לוגיסטי בשם יהושוע הסברתי לו את מצבי אך או לא הסכים לבטל את הקניה ולאחזיר את הכסף הסכמתי שיחליפו לי לאותו צבע שבחרתי חום לאחר 3 ימים הגיע הכורסא באותו ערב התקלקלה שוב למחורת אישתי ניגשה לחנות וביקשה לבטל את הקניה אך רונן שיכנע אותה לקחת מהתצוגה +שמיכה במתנה שהיגע הכורסא באותו ערב חשכו עיני הכורסא היתה בלויה קרועה ושרוטה התקשרתי לחנות ואמרתי לו שאני לא רוצה אותה ושיתקן את שהחזרתי ויחזיר לי אותה רונן אמר לי שאין מה לסדר ושהובלה אני צריך לסדר שלחתי מוביל שלפחות הכורסא החדשה (ולא תקינה) תהיה אצלי בבקשה עזרו לי לבטל את הקניה ולאחזיר לי את כספי כי כבר הגיעו מים עד נפש

עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את הקניה ולאחזיר לי את כספי פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
יהושע מ. לוגיסטי שם ותפקיד:
ב1.5.06 רכשת כורסא מדגם שיקגו ,גוון חום,לאחר שסופקה לך כורסא בצבע בורדו כתוצאה מטעות ברישומינו,וולכך הסכמת ,בכדי לא להמתין זמן נוסף.
לאחר שקיבלת את הכורסא ,טענת כי הדגם שקיבלת אינו הדגם שהזמנת,אך כיוון שחלה טעות בצבע,הסכמנו להחליף לך את הכורסא למרות שלא חל כל שינוי בדגם.
ב-9.05.06 סופקה לביתך אותה כורסא מדגם שיקגו והפעם בצבע בורדו,כפי הזמנתך המקורית. שוב התלוננת שהדגם שונה ,דבר המופרך בעליל, וטענת לבעיה נוספת בהרמת הרגלים.
ב11.5.06 הגיעה אישתך לתצוגה בסניפנו בנתניה,ולאחר דין ודברים בינה לבין המוכר רונן,סוכם כי לפנים משורת הדין תוחלף הכורסא פעם שניה ,כאשר הפעם מדובר בכורסא מתצוגה עם פגמים אסתטים קלים,שאישתך דיווחה לך עליהם בטלפון,ובהסכמתך חתמה אישתך על הכורסא שנלקחה מהתצוגה,עם הפגמים הקלים(שריטות)בתוספת פיצוי –שמיכת קייץ .
באותו יום סופקה הכורסא מהתצוגה אליך וסירבת לקבלה ,למרות שאישתך בדקה אותה היטב ,וקיבלה את הסכמתך.
גם בפעם הזאת ,הפעם השלישית,הסכים רונן לפנים משורת הדין ,להחליף לך את הכורסא ,ללא שום סיבה מוצדקת,ולמרות שחתמתם על הכורסא שבתצוגה,אך בהתחשב במצביך הבריאותי וברצון העז של רונן לרצותך. הסכים להחלפה גם הפעם,ובתנאי שאתה תדאג להובלת המוצר .
ראוי לציין שחבירך ששלחת להחליף את הכורסא בפעם השלישית העמיד את 2 הכורסאות היוצאת והחוזרת,וראה כי אין כלל הבדל בניהם,כפי שהסברנו לך מספר פעמים.
באותו יום,לאחר שחתמת כי לא יהיו לך תביעות עוד כלפינו ,התקשרת להתלונן כי הרגלים ,לא עולות לגובה הרצוי. גם בפעם הזאת התייחסנו בכובד ראש לתלונותיך ואכן נשלח לביתך איש שירות בשם שאול ב18.5.06,וסידר את הבעיות שהתלוננת עליהם.
עלות ההחלפות של הכורסאות בביתך, נעשתה על חשבון החברה,וכן השירות שניתן לך,וזאת למרות שחתמת על העדר תביעות. אנו מקוים כי הפעם תהיה מרוצה מהמוצר
בברכה,
יהושע הקר
א. לוגיסטיקה
תגובה:
מצורף בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה