פרטי התלונה

תלונות דינמומטר

תלונות מוסכים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל + עבודה מאולתרת. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
החרוץ 2 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
היום לקחתי את האופנוע שלי לטסט. לצערי עשיתי את זה בדינמומטר. הבוחן, בשם טל רם, החליט שהאגזוז שלי רועש מידי. הוא באמת רועש ולא מקורי אבל די סביר ועבר שלושה טסטים. הוא אף קרא ל"מנהל", דוד, וזה, בלי בושה ובלי לבקש רשות, ניגש לאופנוע שפימפם בניוטרל, משך גז עד הסוף (דבר שלא עושים בניוטרל) וקבע שהרעש לא סביר. כל תחנוני לקבל הסבר על פי אלו תקנות זה נקבע ולבקש בדיקה קצת יותר אוביקטיבית כמו מד דציבלים לא הועילו והשניים אמרו לי שאני חייב להתקין מפלט מקורי. איפה נשמע כזה דבר??? המפלט שלי חוקי לכביש 100%. אחר כך הם התחילו לקרוא לי בשמות כמו נודניק וטמבל, וכשאמרתי להם שמעולם לא שמעתי תלונה על כך שהוא רועש טל אמר "בטח מי שיתלונן תרביץ לו". (אני פצפיסט). אחר כך התחילו לאיים עלי "אם לא תעוף מפה יהיה לך עסק איתי" וכשהוספתי לדרוש הסבר הגיוני הם אמרו לי לגשת למכון אחר למרות שזה אסור על פי החוק, חייבים לחכות חודש, רק כדי להיפטר ממני... המוסכניק שלי לא ידע מה לעשות והוא אמר לי שהרעש נורמלי לחלוטין. כעת איני יכול להוציא רשיון במקום אחר למרות שלשם איני מעוניין לחזור.
כל הנזקים שאפשר סוג הנזק :
ביטול הבדיקה כדי שאוכל להיבחן במקום אחר או העברת ה פתרון נדרש :

דינמומטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה