פרטי התלונה

תלונות עופר אבניר

תלונות אופנועים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תפקוד לקוי מאוד של קטנוע חדש. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
המנור 8 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי קטנוע קימקו מובי בתחילת אוגוסט 2009, לאחר כחודש וחצי סיימתי את ההרצה והקטנוע עבר טיפול 1000 במוסך היבואן הרשמי.
לאחר הטיפול, כאשר אפשר היה לנסוע המהירות של מעל כ60 קמ"ש, התחילו בעיות אקוטיות בתפקוד הקטנוע.
התחילו חניקות של המנוע המלוות בירידה חדה במהירות וחוסר תגובה של המצערת למשך מספר שניות, פעם אחר פעם וחוזר חלילה.
מצאתי את עצמי מסכן את חיי כל בוקר וערב בנסיעה של 20 דקות לעבודה, כאשר מאחורי רכבים הנוסעים במהירות גבוהה ולא פעם מצאתי עצמי במצב סכנה ממשית, כאשר מאחורי דוהרת משאית.
הנסיעה הפכה לטרטור עם עצירות וחניקות חוזרות ונשנות ואז החל הקטנוע להכבות לגמרי ברמזורים, כאשר התנעה חוזרת שלו לקחה מספר דקות בכל פעם.
כאשר החלו הבעיות, ישר אחרי הטיפול אלף, הוכנס הקטנוע למוסך מורשה מטעם היבואן, שם יעצו לי להכניס אותו למוסך עצמו של היבואן "עופר אבניר".
הקטנוע הוכנס למוסך היבואן וכששוחרר לאחר מספר ימים אמרו לי שטיפלו בקרבורטור.
הבעיה לא נפתרה, ומספר ימים אח"כ כאשר הגעתי איתו שוב אל מוסך היבואן, כאשר אני מנסה להסביר להם שאני לא יכול לתפקד בצורה כזו ושאני מסכן את חיי מדי יום, הסבירו לי שאין ביכולתם לסייע לי ושישנו משלוח של החלק להחלפה אשר עושה דרכו לארץ, וביקשו ממני ליצור קשר בעוד כשבועיים.
בנתיים, יעץ לי המכונאי, לנסוע במהירות של פחות מתשעים קמ"ש.
(דבר שלא הוכח כיעיל).
התקשרתי גם אל שירות הלקוחות של "עופר אבניר" שם היה נדמה שהנציג לא ממש הבין על מה המהומה והבהיר לי שעלי לחכות, ניסיתי לברר לגבי רכב חלופי כלשהו אך הוסבר לי שאין כזו אפשרות.
מאז עבר חודש, ו1500 קילומטר. עדיין אומרים לי שעוד שבועיים יגיע החלק ועדיין אני מסכן את חיי מדי יום ביומו.
אני מאוד מתוסכל, קניתי קטנוע חדש שכל תכליתו היתה להביא אותי כל יום לעבודה הלוך וחזור.
בסופו של דבר, הקטנוע בבעלותי פחות מארבעה חודשים, אפילו למכור אותו איני יכול שכן הוא אינו מתפקד.
לדעתי, רק הגיוני שכשאדם קונה רכב חדש ובאחריות, אמור מי שאחראי לתקינות הרכב לדאוג לכך שהלקוח אכן יוכל להגיע בבטחה וללא תסכולים חוזרים ונשנים ליעדו, שלא לדבר על שירות הגיוני, מקצועי ויעיל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון אמיתי ומהיר של הבעיה, רכב חלופי, פיצוי. פתרון נדרש :

עופר אבניר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה