פרטי התלונה

תלונות עופר אבניר

תלונות אופנועים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת פרטים רלוונטים על קטנוע מאולם המשומשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הסדנה 6 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
בפברואר 2005 נכנסתי לאולם המשומשים של חברת עופר אבניר לצורך רכישת קטנוע .
לאחר ברור על מספר קטנועים בתצוגה בחרתי אחד שמחירו התאים לתקציב שהיה לי , 7500 ש"ח .
בברור עם נציגת המכירות נאמר לי שהקטנוע עבר בדיקה במוסך החברה ואני מקבל מציאה .
כבר שיצאתי המחברה לאחר הרכישה התגלתה תקלה שתוקנה בו במקום .
לאחר 9 ימים מיום הרכישה נתקע הכלי על כביש מס 1 , נגרר למוסך בעלות של 200 ש"ח ואז הסתבר לי שהמנוע נתפס .
לאחר דין ודברים עם אחד ממנהלי החברה בחור בשם טל , הוא נתן הוראה למוסך לתקן את הכלי ולהחזירו למצב נסיעה , משמע אוברול למנוע.
הכלי יצא אחרי שבוע ובאמת היתה הרגשה של חדש אבל תוך חודשים שלושה התחילו נזילות שמן מהמנוע וכל פניה שלי למוסך הושבה בהתחמקות כזאת או אחרת .
בינתיים במהלך השנה הוצאתי על הכלי סדר גודל של 3500 ש"ח תיקונים (לא רחזקה שוטפת ) והיום נודע לי מהמוסך שלי שבלית ברירה הוא יצטרך להחליף לי את כל הבלוק מנוע עקב סדקים ונזילות שמן חמורות וזאת בעלות של כ- 3000 ש"ח פחות או יותר .
אני מרגיש מרומה מכל כיוון אפשרי , ראיתי את הבלוק המפורק היום והוא כולו מלא ריתוחים וכל מיני חומרים לסתימת סדקים שאם הייתי יודע כל כך מראש הייתי מוותר על הרכישה .
מיותר לציין שבמהלך השנה עלות התיקונים שכללה החלפת קלאצ' סטרטר , שני גלגלי שיניים , מצבר ( שבזמן הרכישה היה ידוע לחברה שהוא גמור ) , ריתוך אגזוז שהיה רקוב , שני טיפולים לסתימת סדקים על ידי חומר מיוחד עמיד בחום ,תושבת של הקרבורטור ולפחות 10 ק"ג שמן שהוסף למנוע כל יומיים שלושה ועכשיו עלות החלפת הבלוק מגיעה לכמעט עלות הכלי שנרכש לפני 11 חודש .
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

עופר אבניר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה