פרטי התלונה

תלונות עופר אבניר

תלונות אופנועים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר ספר הפעלה למוצר בעברית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הסדנה 6, ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/07/2011, קבלתי לרשותי קטנוע חדש מסוג טייפון 50 שרכשתי. כשהגעתי לביתי נוכחתי לדעת שהספר לשימוש הפעלת הקטנוע קיים ב 6 או 7 שפות אך נעדרה ממנו השפה העברית. בבירור שעשיתי עם החברה, עם רועי - מנהל אולם התצוגה, נאמר לי בבטחה שישָלח לי הספר בעברית, בדואר. עד היום 31/08/11 לא הגיע לידי ספר למרות פנייותי לחברה בע"פ בטלפון ובמכתבים. התשובה זה יגיע, אזל, זה בתרגום, בהדפסה.
אני שואל: כיצד חברה המעידה על עצמה כחברה מכובדת ורצינית מוכרת כלי רכב חדש בלי לדאוג שיהיה ספר הפעלה והדרכה למוצר זה, מה גם שזה מחויב על פי חוק. אני מקווה שהשימוש בקטנוע יהיה חף משגיאות בגלל חוסר מידע ושאם תהיה תקלה בגין חוסר ידע של המשתמש האחריות תיפול על החברה.
הנני מביא זאת לידיעתכם בתקווה שתטפלו בנושא.
עזרא בן ימיני

אספקת חוברת פתרון נדרש :

עופר אבניר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה