פרטי התלונה

תלונות ריבק ליין

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא תקין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/7/05 רכשתי מחנות ריבק ליין בקניון המותגים באזור תעשייה דרומי נתניה, מעיל עור מדגם X041.
לאחר שימוש של חודש, הביטנה של מעיל נפרמה ויצאה החוצה. פניתי לחנות בתאריך 27.2.06, והראתי את המעיל הפגום, ומנהל המכירות מסר כי המעיל אינו באחריות, ולא רוצה לתקן.
עלי לציין כי מעיל מעור אינו בשימוש בתקופת הקיץ בארץ, ונראה לי תמוהה כי מעיל המחיר גבוה, יהיה שמיש לחודש בלבד.


כספי סוג הנזק :
תיקון המעיל ללא תשלום או החלפת המוצר פתרון נדרש :

ריבק ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה