פרטי התלונה

תלונות ריבק ליין

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי מעיל עור בחנות ריבק ליין שממוקמת בקניון הזהב בראשון לציון
השרות היה עדיב מוכרת נחמדה מאד, לאחר כחודשיים נפרם המעיל באזור הכיס כשבהמשך הפרימה נקרע גם המעיל עצמו, ניגשתי לחנות וביקשתי שיתקנו לי את המעיל, לאחר כשבוע קיבלתי טלפון מנציג או בעל החברה שדורש ממני תשלום של כמעט מחצית ממחיר המעיל עבור התיקון, אמרתי לו שאני מוכן לשבת איתו שיראה לי היכן נעשה שימוש לא נכון במעיל, או שיראה לי אם המעיל נתפס במשהו שגרם לו להקרע בצורה כזאת ואם יראה לי אני מוכן לשלם את תיקון המעיל,
בתגובה נאמר לי שהוא לא יכול להראות לי שימוש לא נכון במעיל כי אין סימנים של שימוש כזה אך מצידו הוא מעוניין בתשלום על התיקון, אמרתי לו שאני לא מעוניין
לקבל את המעיל ושישמרו אותו, שבוע לאחר מכן התקשרה אלי עובדת החנות ואמרה
לי שידאגו לתקן לי אותו, לאחר שבוע נוסף התקשרה עובדת אחרת של החנות ואמרה שהם
לא מוכנים לתקן ושאבוא לקחת את המעיל בחזרה או פשוט לשלם עבור התיקון,
בכל מקרה ממעיל שרכשתי בסכום של 700 שקלים במזומן נהנתי במשך חודשיים
בלבד, בשאר החורף הייתי צריך להשתמש במעילים שעלו הרבה פחות והחזיקו הרבה יותר
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המעיל פתרון נדרש :

ריבק ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה