פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשהגעתי לחנות הצגתי בפני המוכרת כרטיס הבינלאומי פלטינום(כרטיס הטבות של עובדי הבנק)ווידאתי עמה כי הם מכירים את הכרטיס וההטבות שלו.לאחר שנעניתי בחיוב בחרתי מספר מוצרים וניגשתי לשלם בקופה. לפני היו רק שני לקוחות אך השרות בקופה היה איטי. כשהגעתי לקופה לתשלום החלה העובדת(רותם)לחפש ברשימותיה את קוד המבצע.מאחר שלא מצאה התייעצה טלפונית עם מישהו שאמר לה שלדעתו המבצע הסתיים. ציינתי בפניה כי המבצע בתוקף עד סוף 09.09 .אז הציעה לפנות טלפונית למנהלת האזור,שלא ענתה.ביקשתי את הטלפון של שרות הלקוחות ויצאתי מהחנות. פניתי ב 06.05.09 לשרות הלקוחות והמענה הקולי מפנה את הפונים למייל באתר האינטרנט של החברה. המייל אינו תקין. פניתי שוב טלפונית להנהלה וביקשתי להעביר דרכם מסר לשרות הלקוחות. לקחו את הפרטים שלי והבטיחו לחזור אך עד היום איש לא טרח ליצור עימי קשר

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה