|
|
|
|
|
|
נזק שנגרם מהמוצרים ושירות לקוחות לא עונה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 05 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
בילו 2 |
כתובת: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 5/5 קניתי מתנה למורה קולגה שלי בללין- שמן מאסק ופילינג ומעסה ראש
שמתי את השקית באוטו והוצאתי אותה למחרת
שמן המאסק התפוצץ בתוך השקית- הוא נשפך גם על חולצה של זארה שעלתה 90 ש"ח ומגנט מסטימצקי שעלה 15 ש"ח.
בנוסף, הוא הכתים לי את המושב האחורי של האוטו.
ביום ראשון 9/5 הלכתי להחליף את השמן ולהסביר מה קרה, חיכיתי 25 דק' שהמוכרת תסיים עם לקוח אחד- הראתי לי את השקית שעטופה יפה ובתוכה כל הבקבוק השבור עם שאר המתנות
היא אמרה לי שאין מה לעשות וברור שלא הייתי צריכה לשים את השקית באוטו.- לקחה ממני את השקית עם הבקבוק ואמרה שהיא תשלח למעבדה..- היא לא לקחה טלפון ולא כלום.
התקשרתי לשרות לקוחות יום אחרי פעמיים השארתי הודעה עם שם וטלפון ולא חזרו אלי.
בערב חזרתי אל החנות כדי לקחת את שובר ההחלפה שהיה בשקית ולקנות שוב את השמן שעולה 60 ש"ח (רציתי כבר לתת למורה את המתנה)
מנהלת החנות אמרה לי שהיא מכירה את הסיפור ודיברה עם קשרי לקוחות שהיו צריכים לחזור אלי ושבעקרון אין מה לעשות.
התקשרתי שוב, שלחתי מכתב תלונה בדואר ובפקס.
עד היום לא חזרו אלי...
|
כספי, בזבוז זמן, עלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצויים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ללין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|