פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ,"נפנוף" מהחנות. נושא התלונה:
מטסרו ליאת שם/כינוי:
‏שבת ‏07 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קיריון קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול 7.8.10 נכנסתי לסניפכם בקיריון כדי לשלוח תיק לתיקון שנקנה לפני כ-4 חודשים באותו הסניף,התיק במצב חדש אחת הרצועות נקרעה .
לא היתה לי קבלה כי נאמר לי ולא בפעם הראשונה כי אין צורך לשמור קבלות,אני לקוחה קבועה ובאמת לא נתקלתי בשום בעיה בעבר מכיוון שלא שמרתי קבלה לפי מה שנאמר .
הגעתי עם התיק לנציגה בשם שני שהציגה את עצמה כמנהלת משמרת הראיתי לה את התיק והיא אמרה לי שתשלח את התיק לתיקון,אמרתי לה שאין בעיה ובשביל זה הגעתי .
לאחר כמה דקות נאמר לי מפיה כי אין אפשרות לשלוח את התיק לתיקון והיא תוכל לזכות אותי עליו ב 40 שקל כמחצית מהמחיר המקורי וזה מכייון שאין לי הוכחת קניה כי שילמתי עליו מחיר מלא,או לחכות שיגיע תיק חדש והוא תוכל להחליף לי אבל עם זאת ציינה בפני כי התיק חסר כבר חודשיים במלאי והיא לא יודעת מתי הוא יגיע. אז תגידו לי אתם זה מקצועיות ועוד ממנהלת משמרת ???
אמרתי לה שאני לא מוכנה לקבל זיכוי על 40 שקלים כי שילמתי עליו מחיר מלא,ואינני בכלל רוצה לקבל זיכוי אלא את התיק שלי חזרה לאחר שיעבור תיקון. אמרתי לה בדיוק מה היה לי בחשבון,בדיוק את הפריטים שנקנו באותו יום היתה יכולה להכנס לעסקאות שנעשו באפריל ולחפש את העסקה הספציפית הזאת .
היא אמרה לי שהדיאלוג הזה לא מוביל לשום מקום וכי יש לה לקוחות אחרים בחנות לטפל בהם.
בתור סגנית מנהלת באחת הרשתות הגדולות בארץ אני יודעת ומכירה נהלי רשתות,אני יודעת שקבלה צריך לשמור,אבל במקרה של ללין נאמר לי במפורש כי אין צורך לשמור קבלות,מעבר לכך לא ביקשתי שום זיכוי ביקשתי לתקן את התיק שלי. השירות והמקצועיות שקיבלתי באותו רגע אינם מתקבלים על הדעת. שני "ניפנפה" אותי מהחנות מתוך טענה שיש לה לקוחות אחרים לטפל בהם.
אבקש את התייחסותכם בנושא זה,
תודה,ליאת מטסרו.
יש לציין כי זוהי פנייתי השלישית...ללין לא טרחו לחזור אלי לאחר שפניתי אליהם במייל לחברה ובנוסף שלחתי להם תלונה בפקס.
שכולם יראו איך איך הרשת הזאת מתנהלת כלפי הלקוחות שלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת תיק חדש במיידי או זיכוי כספי מלא על עוגמת הנפש שנעשה לי בחנות. פתרון נדרש :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה