פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל בללין סניף הקריון ורמאות לשמה! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק, קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שלחתי אליכם את תלונתי לפני כשנה ועד עכשיו לא ראיתם לנכון, לחזור אלי!!!!

שמי מתי נסים (מתי פולנוביץ לשעבר, כך אני מופיעה אצלכם)

משום מה הפסקתם לייצר את השמנים של ונילה בלבד ללא פצ'ולי. הייתי רוצה להגיש את תלונתי הרשמית שהפסקתם לייצר את המוצר. לא כל אחד אוהב את התוספת של הפ'צולי והתרגלתי לוניל בלבד. כיום אפשר להשיג את המוצר רק בקרם גוף שלו. חבל מאוד, כי הפסדתם לקוחה נאמנה שצרכה את המוצר קבוע!

כמו כן, ברצוני להגיש תלונה על הזלזול וההתייחסות שקיבלתי בסניף הקריון בקרית ביאליק. הנה השתלשלות הארוע:

קיבלתי 2 מתנות יום הולדת מללין שרציתי להחליף כי לא אהבתי את הריח. מכיוון שהפסקתם לייצר את הריח שאהבתי (ראו סעיף מס' 1) חיפשתי אלטרנטיבות ומצאתי כבשה נחמדה שעלתה 260 ₪. סכום הזיכוי של ההחלפה היה 189.80 ש"ח

עלי לציין, שקיבלתי מכם גם SMS לבוא ולקבל את המתנה לכבוד יום ההולדת שלי

מכיוון שיום הולדתי חל החודש (10.10) ביקשתי לחדש את המנוי ולשלם 30 שקל ולזכות גם בזיכוי של 30% שמגיע לי, וכפי ששלחתם לי SMS להגיע.

מכיוון שהגיע לי זיכוי של 189.80 ₪ רציתי לקנות את הכבשה ב-260 ₪ ולהוסיף את ההפרש של 71 ש"ח. ומההפרש לקבל את ה-30% שמגיע לי

לאחר התייעצות של הקופאית עם המנהלת הסניף, מנהלת הסניף לא אישרה את העסקה מכיוון שחלק מהעסקה בנויה על זיכוי.

כלומר, אם הייתי קונה מוצר חדש ומשלמת עליו בדיוק את הסכום של ההפרש של 71 ש"ח, כן היה מגיע לי ההנחה של 30%, ואני שואלת אותכם מה ההבדל????????????????

זה פשוט רמאות!!! הרי הכסף הוא אותו כסף, מה זה משנה ממה ה-70 ₪ שאני משלמת נובעים? עדיין אני משלמת 70 ₪.

ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף אבל היא כנראה נשיא ארה"ב ולא מוכנה לדבר עם הלקוחות!!! הפנו אותי לשירות לקוחות שלא עונה לעולם!ולא נראה לי שמישהו יענה אי פעם!

לאחר חילופי דברים, המוכרת לא הסכימה לתת לי את ה-30%, ולכן בסוף מצאתי בסכום של הזיכוי מלבד עשרים אגורות. 190 ₪.

המוכרת, בגלל נושא של אגו, או מה, התעקשה להשפיל אותי ולבקש את ה-20 אגורות!!!! לא ראיתי חנות שתתעקש על 20 אג'. במיוחד אחרי שלא קיבלתי בסוף, את ההנחה שהגיעה לי של היום הולדת, היא לא הסכימה לעשות אפילו הנחה של 20 אגורות.

מספיק היה למשל להגיד, אוקיי יש בעיה לממש לך את ההנחה, אבל קבלי פיצוי כלשהו (אפילו משהו שעולה 5 ₪) היה נותן הרגשה אחרת ולא לבזות אותי ולדרוש את ה-20 אגורות!!!!!!
חשתי מושפלת, והרגשתי זלזול גדול ביותר

כתוצאה מיחס זה, רק ללין הפסידה:
א. לא חידשתי את המנוי שלי והפסדתם את ה-30 ₪ ואותי כלקוחה שלכם
ב. מעולם כף רגלי לא תדרוך בללין יותר ולא ארכוש מוצר אחד שלה!!!
ג. כל המקורבים אלי לא יתקרבו לחנות

זה ממש עצוב, שרשת כמותכם לא יודעת לתת שירות ולתת הרגשה טובה ללקוח!!!

אני מתכוונת לפרסם מכתב זה גם בכלי התקשורת השונים מכיוון שאני פגועה ומאוכזבת מאוד מכם!!!!
בתקווה שאימייל זה מגיע למישהו, ואולי ישפר את ההתנהגות שלכם כלפי הלקוחות, כי אל תשכחו, אם אין לכם לקוחות אין לכם זכות קיום!!!!!!

בתודה

נסים מתי
טלפון 054-4999428


עלבון סוג הנזק :
הודאה שהשירות שניתן הוא מחפיר! פתרון נדרש :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה