שירות בחנות ללין קניוןG |
נושא התלונה: |
יום רביעי 16 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון G |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
רכשתי בחנות ללין בקניוןG מוצר לשיער MISTY ב15/2 בקשתי מהמוכרת מוצר מאוד ספציפי , היא אמרה שזה בדיוק המוצר שאני צריכה. יום למחרת שבתי לחנות ופניתי לאותה מוכרת בבקשה להחזיר את המוצר כי אינו עושה כלל את העבודה, השיער נראה אותו דבר , עם מעט יותר ברק, בקיצור לא עונה על היעוד כלל, המוכרת לא ניסתה להקשיב , ענתה בחוסר סבלונות וקוצר רוח, לא ביקשתי כסף חזרה אלא זיכוי לכשאצטרך מוצר אחר, היא סירבה, עייפתי מלנסות להסביר ולקחתי מוצר שאיני זקוקה לו בלית ברירה .
השירות בסניף היה מאוד ילדותי לא סובלני ולא מקצועי.
למען תדעו:, מעולם לא החלפתי מוצר שאיני מרוצה בו בללין ורכשתי מוצרים רבים של חברתכם.
לידיעתכם.
תודה.
|
|
|
|
|