פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מכפיר המבייש את הרשת כולה נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
קניון גירון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 25/6/12 (בין השעה 16:00 ל-17:00 בערך) הגעתי לסניף ללין בקניון גירון באשקלון. בסניף הייתה מוכרת אחת שישבה ליד הקופה ושוחחה בטל' הנייד, מולה עמדו שתי לקוחות ויכולתי להבין כי השיחה שמקיימת המוכרת מתנהלת סביב הוראות ביטול כאלה או אחרות שהייתה צריכה לבצע. חיכיתי כמה רגעים ומכשראיתי שהשיחה מתארכת ואין כל יחס ללקוחות בהן היא מטפלת (או אליי) ומכיוון שלא הייתי בטוחה שאלתי "את המוכרת היחידה?" הנ"ל ענתה בנימה אנטיפתית להחריד "אה... כן" (נימת "כאילו דההה" משל הייתי חברה שלה) והמשיכה בשיחה.
יצאתי מהחנות ופניתי לעיסוקיי האחרים ושבתי אליה לאחר 20 דק'. הפעם הייתה המוכרת עסוקה עם לקוחה אחרת, עמדתי ליד הדלפק שוב במשך דק' ארוכות, בציפייה חסרת תכלית לג'סטה שירותית אחת ממנה, "מיד אהייה איתך", "מצטערת על ההמתנה", אך שירותיות, אין!
בסופו של דבר שאלתי אותה האם קיים סניף נוסף של הרשת בעיר, הנ"ל עיוותה פניה ואמרה "בקניון חוצות", יצאתי את החנות במורת רוח ופניתי לסניף הרשת בקניון חוצות שם ביצעתי את הקנייה המיוחלת בסכום של 290 ש"ח (קבלה מס' 43-102264).
אני פונה לאתר זה מאחר והשירות שקיבלתי, מעבר להיותו עלבון לרשת ללין, המחזיקה בד"כ בסטנדרטים גבוהים, לא רק של מוצריה, אלא בראש ובראשונה של צוות העובדים, מייצג גישה קלוקלת ורקובה, התופסת את הלקוח כמובן מאליו, ועוד מעיזה להחמיץ לו פנים, כשהוא מבקש את השירות המגיע לו.
לא ביקשתי לרגע שאותה המוכרת תעזוב את הלקוחות בהם היא מטפלת ותסור מייד לטפל בי, כל שרציתי הוא הבנה בסיסית כי באותה המידה בה אני יכולה לרכוש את מוצריי בחנות זאת, אוכל לרכוש אותן בחנות אחרת, ובאותה הקלות אוכל גם לפנות לרשת אחרת, המחזיקה מוצרים דומים.
שירות, כפי שמנהלי רשת ללין וודאי יודעים היטב יכול להיות הסיבה לנהירה לסניפיהם או לחילופין הבריחה ממנה.
בפעם הזאת הפגנתי כושר איפוק ופניתי לחנות אחרת של הרשת.
בימים אלה, בהם המודעות הצרכנית-אזרחית לזכויות באשר הן הולכת וגוברת,
מופרך בעיניי שרשת כמו ללין לא תתן את הדעת על הנאמר בתלונה זאת.
תדמיתי, לרשת סוג הנזק :
הייתי רוצה שיפנו אליי מרשת ללין ויסבירו לי למה לא כדאי לפתוח עמוד בפייסבוק שיתאר את תודעת השירות של המוכרות שלהם, עד כדי כך אני מזועזעת. פתרון נדרש :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה