פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מבזה בעת ניסיון להחזרת מוצרים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סנטר 1 וקניון מלחה, אך אין זה משנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל המעוניין שלום,

שמי נועה ואני לקוחה ותיקה של "ללין" , שאוהבת מאוד את המוצרים ומרבה לקנות מתנות לעצמי ולאחרים בחנות.
לפני מספר ימים חגגתי יום הולדת, קיבלתי מתנות רבות מ"ללין" בסך למעלה מ 800 שח, לתדהמתי, כשהגעתי לסניף בסנטר 1 בירושלים עם המון מוצרים, (עד כדי כך שאפילו המוכרת אמרה שיש לי את כל החנות בשקיות,) ע"מ להחליף פחות ממחצית מהם כיון שאיני זקוקה לכל כך הרבה מוצרים בבת אחת נתקלתי ביחס לא מקצועי ותשובות תמוהות כמו העובדה שלא ניתן להחליף את המוצרים עימם הגעתי לחנות כיון שחלקם נקנו במבצע, חלקם בהנחת יום הולדת (לא שלי, של קונת המתנה) חלקם תחתונים בסך 40 שח בקירוב, שאינם מתאימים לי במידה.
הבנתי חלק מהטענות כמו עניין התחתונים, דבר שאינו הגייני אך אני מופתעת לגלות את הנוהל הפרימיטיבי בניגוד לחנויות אחרות בהם כשקונים מתנה שמים טיקט שלא מאפשר למדוד או לפתוח את התחתונים ואז ניתן להחליף למידה אשר תואמת לצרכים ולהנות מהם, לאחר ויכוח של כרבע שעה עם המוכרת, שהתקשרה למנהלת המקום נעניתי כי את המוצרים בסך 417 שח לא אוכל להחליף או לקבל זיכוי כיון שהייתה עליהם הנחה של 30% יומולדת של קונת המתנה. הייתי עצבנית ומאוכזבת מהשירות הגרוע והנהלים המגוחכים, לאחר שלחצתי על המוכרת עוד, התקשרה המוכרת למנהלת סניף קניון מלחה ואז יכולתי לקבל זיכוי של פחות מ 300 שח, כמו המחיר לאחר ההנחה ולא כולל את התחתונים. עם כך לא הייתה לי בעיה אך מדוע הדבר מצריך ריב ושהות של כחצי שעה בחנות? והאם אין נוהל שאומר שניתן לקבל זיכוי כספי תוך פחות מ 14 ימים?
(המוצרים נקנו בתאריך 26.7.12)
חשוב לציין כי הדברים נקנות כארבעה ימים לפני שהגעתי לחנות ולפי מיטב ידיעתי אפילו מגיע לי זיכוי כספי ולא ספח של חשבונית המעיד על זיכוי הסכום.
הסיפור ממשיך בכך שהיום הגעתי לקניון מלחה והבחנתי בדוכן בקומה העליונה בו מוצרים מקסימים במחירים סימפטיים, בחרתי חמישה מוצרים ואז, שוב להפתעתי ואכזבתי, המוכרת אמרה לי שלא ניתן לקנות בזיכוי מוצרים במבצע וכי הקופה שלה אינה מקבלת זיכוי אלא מזומן או אשראי בלבד.
ואני תוהה, כיצד "ללין" מכבדת את לקוחותיה כמוני אשר קונים באופן קבוע אך כאשר מדובר בהחלפה או בזיכוי אני זוכה ליחס מזלזל כאילו שאיני שווה ואין אתם מעונינים שאקנה כלל....
סיפרתי את השתלשלות האירועים למספר חברות, חלקן קונות המתנות שאמרו שלעולם לא יחזרו על טעות זו ולא יקנו מתנות אצלכם, או בכלל.
מצפה לעזרתכם, ואולי להסברת הסיטואציה המוזרה שאליה נקלעתי,
באכזבה רבה.
נועה.
עלבון סוג הנזק :
זיכוי מלא ואפשרות לממש את מלוא הסכום גם בקנייה של מוצרים במבצע! פתרון נדרש :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה