פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות של מוכרת! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי ביום שבת האחרון בללין בקניון ערים,הגעתי לאור המבצע של לאומי באזזר שאני הבנתי שמגיע לי 50 שח מתנה לבחירה מוצרים בחנות,המוכרת אמרה לי שלדעתה בקניה מעל 100 שח מגיעה לי הנחה של 50 שח אמרתי לה שזה לא מה שאני הבנתי היא התקשרה למנהלת שלה על מנת לברר מה בין אלה נכון {הייתי עם 2 כרטיסים של לאומי באזזר ולקחתי 2 מוצרים בשווי 50 שח כל אחד} המוכרת העבירה בברקוד את 2 המוצרים ביקשה את הכרטיס{חשבתי בשביל לבדוק את טעינת הכרטיס בידיעה שהבינה כי אני צודקת שמגיע לי מכל כרטיס 50 שח}לבסוף המוכרת הוציאה לי חשבונית בשווי 50 שח שאלתי אותה מה זה והסבירה כי היא חייבה אותי ב50 שח התעצבנתי שבצדק שבאיזה זכות היא מחייבת את הכרטיס מבלי לבקש את אישורי שכן אני יודעת שהיא מדברת עם המנהלת שלה על מנת לברר אם באמת מגיע לי 50 שח במתנה,וכשביקשתי מהמוכרת לבטל את העסקה את החיוב אמרה שלא ניתן ניסתה לעשות ואמרה שלא נותן לה לעשות במחשב היא התקשרה למנהלת שלה ואמרה כי באמת לא ניתן לעשות!מה עם למצוא פיתרון הגיוני שכן הכרטיס שלי חויב מבלי שביקשתי זאת?אני הלקוחה צריכה לספוג טעות של מוכרת?מאיפה החוצפה לחייב אותי ב50 שח מבלי שביקשתי ואז עוד להגיד לי בגלל הטעות של המוכרת שהיא לא יכולה לבטל לי את החיוב??המוכרת התנצלה והבינה את טעותה אבל לי זה לא עזר אמרה לי כי אין פיתרון אחר חוץ מאשר לקחת את המוצרים או לקבל זיכוי שכמובן לא רציתי!נאצלתי לקחת את המוצרים,אני מבקשת פיצוי הולם עבור העוגמת נפש שעברתי יחד עם ביטול החיוב!
כספי סוג הנזק :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה