פרטי התלונה

תלונות דנאל משאבי אנוש

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול, התשה, ובזבוז זמנו של לקוח/ה חברת דנאל משאבי אנוש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנחם בגין 7, רמת גן כתובת:
הנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לכב'
יונה אדיר מנכ"לית
חברת דנאל משאבי אנוש
רח' מנחם בגין 7
רמת גן, 52521

ג.נ.,

הנדון: תלונה על שירות גרוע, מעליב ומביש של עובדי חברת דנאל משאבי אנוש

1. מסכת הייסורים וההשפלות שלי עם חברת דנאל משאבי אנוש (להלן: "החברה") החלה ביום חמישי 17.03.05 .
2. אבי מר יוסף לויאן נזקק לעובד/ת סיעודי ובשנת 2002 יצרתי קשר עם עובדת זרה, אשר רשומה בחברה כדי שתטפל בו. העובדת עבדה אותה עת בירושלים והיתה רשומה בסניף החברה בית שמש.
3. עם התקשרותי עם העובדת והיותו של אבי תושב הרצליה, עברו נתוני העובדת לסניף החברה בתל-אביב.
4. ביום חמישי 17.03.05 רציתי להסדיר עם חברת דנאל, אישור להעסקת העובדת הזרה עבור אבי. הרמתי טלפון למשרדי החברה בתל-אביב, ובמשך 40 דקות לא היה כל מענה (תלונתי על כך נרשמה במשרדי הנהלת החברה). נאלצתי לנסוע למשרדים בתקווה לקבל מענה לשאלותיי וטפסים עבור משרד הפנים. כאשר הגעתי הבחנתי כי במסדרון הסמוך למשרדים ישבו מספר רב של עובדות החברה כ- 7-8 במספר, אשר שתו ועישנו. איש עדיין לא ענה על הטלפונים בתוך המשרד.
5. בספטמבר 2007 יצרתי קשר עם סניף תל-אביב של החברה, כדי לברר מספר פרטים בסיסיים על העסקת עובד זר. בסניף תל-אביב לא מצאו את שם אבי במחשב ולא נתנו פתרון לשאלותיי. לאחר ימים רבים של טלפונים מצדי, הודיעו לי שעליי ליצור קשר עם סניף החברה בכפר-סבא לשם אבי שייך בשל מקום מגוריו. בסניף כפר סבא נוספו עוד שבועיים של לך ושוב, ללא כל ניסיון לתת מענה לשאלותיי, עד שנאלצתי לפנות למנהלת הסניף סגי. סגי שבה אליי במהרה וענתה בצורה תכליתית ויעילה לשאלותיי.
6. ביום 23.1.08 פניתי למשרדי החברה בתל-אביב, כדי לחדש רישיון העסקת העובדת עבור אבי. שוב לא מצאו את שם אבי במחשב, שוב החלה מסכת טלפונים. השארתי בקשה כי הגב' רחל ארז האחראית על עובדים זרים תשוב אליי, אך במשך ימים לא קבלתי מענה. התקשרתי שוב ושוב ולא הצלחתי להשיג את הגב' ארז והועברתי לתא קולי בחדרה. דברתי עם נטלי בסניף תל-אביב, שאמרה שהיא תעביר שוב הודעה לגב' ארז ושוב לא שמעתי דבר. בייאושי התקשרתי לסניף כפר-סבא, גם שם לא מצאו פרטים על אבי ואיש מכל העובדים הרבים עמם דברתי לא ניסה לסייע או לעזור. בקשתי ליצור קשר עם סגי מנהלת הסניף, אשר לזכותה אציין שבה אליי כעבור זמן קצר ואף ניסתה לסייע לי לקבל הטפסים.
7. בעקבות יוזמתה של סגי, יצרה עמי קשר גב' אינה טרוצקין מהנהלת החברה ברמת-גן, וביקשה שוב את פרטיו של אבי. נתתי לה את הפרטים, כפי שעשיתי במהלך השבוע עשרות פעמים והוספתי את פרטי העובדת שלו ואת פרטיה של מירי נחמני מסניף תל-אביב עמה הייתי בקשר לגבי טפסים בעבר. לאחר שלא מצאה את הנתונים במחשב, פסקה בהחלטיות שהוא אינו נמצא במערכת. כאשר אמרתי לה, כי איני מדמיינת את התקשרותי עם חברת דנאל ושלוש שנים קבלתי בקביעות טפסים מידיה של מירי נחמני אמרה הגב' טרוצקין "טוב, זו מלה נגד מילה, אני לא יודעת". בקשתי מגב' טרוצקי פרטי מנכ"ל/ית החברה ולאחר שבקשתי שוב ושוב, נעתרה ומסרה לי השם.
8. בקשתי במשרדי ההנהלה לדבר עם מנכ"לית החברה גב' יונה אדיר. מזכירתה ליאת שבה אליי ואמרה כי תשוחח עמי מנהלת מן החברה ואמנם התקשרה עמי גב' מענית שלזינגר, אשר ניסתה לרכך מעט את החוויה הקשה ולסייע לי, אולם כדבריה של גב' שלזינגר עצמה "הדברים נעשו מעט מדי מאוחר מדי" וזאת בלשון עדינה.
9. מעטים המקרים בהם נתקלתי בחברה עם שירות כה גרוע וביחס כה מזלזל ומעליב ללקוחות, כפי שנתקלתי בחברת דנאל משאבי אנוש. הגדילה לעשות הגב' טרוצקין שהושיבה אותי על כס הנאשמים וטפלה עליי אישומים על היותי שקרנית!
10. אינני חושבת שחברה שמתנהלת כך, הנה בעלת זכות קיום. בדק הבית הנדרש בחברת דנאל משאבי אנוש הוא בסיסי.

בכבוד רב,
עדי ביבי-לויאן, עו"ד
אנקור2, רמת-השרון
03-5473904, 052-3294983

עלבון, עוגמת נפש וזלזול סוג הנזק :

דנאל משאבי אנוש שירות לקוחות

, תגובה:
שרה נאמן שם ותפקיד:
מפתיע אותי! אני דווקא לקוחה מאוד מרוצה של "דנאל"! תגובה:
שוחחי איתם שוב, תמיד מצאתי אוזן קשבת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה