שירות אדיב ומתחשב. |
נושא המחמאה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור המחמאה:
לא מזמן שמעתי על האתר הזה ורציתי לנצל את ההזדמנות כדי להודות לחברת אורנג', על מתן שירות מצויין במשך השנים.
לפני כשנה לערך אבד לי פלאפון(לא מבוטח)מסוג סוני אריקסון C902, שעליו לא סיימתי לשלם את מלוא הסכום(בקושי חצי מכלל הסכום עליו שולם).
כשהתברר לי שאבד, התקשרתי לאורנג', ביקשתי שיחסמו את הפלאפון לשיחות יוצאות וכיוון שלא היה ביטוח, גם סוכם שנדבר במהלך השבוע ונסכם על קניית פלאפון אחר.
עברו שלושה ימים עד שקיבלתי טלפון מאחר המנהלים בחברה שאמר שהוא שמע על האובדן שלי ובגלל שאני לקוח ישר וותיק של החברה, הוא מוכן לעשות איתי עיסקה שאני לא אוכל לסרב לה..
העיסקה הייתה שאני אהיה בבית ביום למחרת בשעות הבוקר והוא ישלח לי שליח הביתה כדי שיביא לי פלאפון חדש, בדיוק מאותו הסוג שאבד לי, ללא תשלום.
ביום למחרת, לאחר שהגיע השליח והביא לי את הפלאפון החדש, התקשר אלי אותו נציג ושאל אותי אם הכל בסדר ואם אני מרוצה.
אמרתי לא שהכל מצויין והודתי לו התחשבות, תשומת הלב והטיפול המהיר בהכל.
אז אני רוצה לנצל את ההזדמנות פה ושוב להודות לחברת אורנג', שבניגוד לחברות הסלולר האחרת(שגם בהם הייתי מנוי בעבר), משתדלת מאוד כדי לשמור על יחסים טובים על הלקוחות ובמיוחד עם הלקוחות הוותיקים.
אז תודה רבה רבה על שנים רבות של שירות מצויין!
המשיכו כך!
|
|
|