טיפול יוצא דופן של נציגת השירות, גברת אורטל סבה |
נושא המחמאה: |
בכר נימרוד |
שם/כינוי: |
יום שלישי 01 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור המחמאה:
שלום רב,
אנו מבקשים להודות במכתב זה לנציגת פניות הציבור, הגברת אורטל סבה, על טיפולה היוצא דופן במקרה של שדרוג טלפון בחברת אורנג'.
לצערינו ביצענו שדרוג בחוסר ברירה (בעיית מלאי) לטלפון נוקיה C7. מאוחר יותר התברר כי חווית השימוש שלנו ברשת אורנג' נפגעה קשות עקב הטלפון הבעייתי הנ"ל. לאחר פניות חוזרות ונשנות לחברת אורנג' וקבלת תשובות לקוניות ולא מועילות מנציגי אורנג' בשירות הלקוחות, כמעט ואיבדנו את אמוננו בחברת אורנג'.
פנינו למחלקת פניות הציבור בדוא"ל וקיבלנו את עזרתה האדיבה של הגברת אורטל סבה. אורטל שמעה את תלונתינו ופעלה לטיפול במקרה בצורה הטובה ביותר ואף מעבר למצופה.
לשמחתינו, בקשותינו נענו ע"י אורטל ואף טופלו בצורה עניינית ויעילה. אנו מבקשים לציין כי בטיפולה האדיב, היא החזירה לנו את האמון בחברת אורנג'.
כן ירבו נציגים כאלו בחברת אורנג'.
אנו מבקשים כי מכתב זה יועבר לנציגה, למנהל המחלקה, סמנכ"ל חטיבה פרטית ולסמנכ"ל יחסי הציבור בחברת אורנג'.
בברכה ותודה,
נימרוד ויערה בכר
לקוחות מרוצים
|
|
|