פרטי המחמאה

Orange (אורנג')

שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שרות ואי קטנוניות נושא המחמאה:
רוזנברגר עוז שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור המחמאה:
אני לקוח עיסקי באורנג' והייתי לקוח פרטי, בקיצור לקוח באורנג 5 שנים. אני רוצה לציין שמכיוון שאני יודע שאם אני מתלונן על לקיחת כסף מיותר בחשבונית כל דרגה (גם נציג זוטר) מחזיר לי את הכסף בחשבונית או נותן זיכוי בדקות שאני גם ככה משתמש בהם, בלי הרבה בעיות. בקיצור הם לא קטנוניים. הרי סה"כ מדובר על כמה שקלים ומה זה כמה שקלים לחברה ענקית.
בהוט לעומת זאת שהיא גם חברה ענקית יעשו לך את המוות ובסוף גם ינסו להתגמש באמצע (בין דעתך לדעתם) וס"הכ זה גורם לך לא להרגיש טוב אחרי השיחה.
מכיוון שכך כאשר מתקשרים אלי מחברה סלולרית אחרת, כי אני לקוח עיסקי, ע"מ שאני יעבור אליהם אני מסרב ואומר "לא תודה".
גם כאשר מדובר בתלונה כלפי נציג כלשהוא בגלל יחסו או שרותו בחברת אורנג' יטפלו במיקרה ויפצו אותך אם אכן זה נכון.

עוז רוזנברגר
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה