שירות לקוחות-נוי בר |
נושא המחמאה: |
יום חמישי 15 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור המחמאה:
בעבר קניתי מכשיר יקר של החברה כאשר ביקשתי להחליפו הוצע לי מכשיר זול יותר ואני משלמת על היקר כבר חודשים רבי,רק בחשבונית האחרונה שמתימ לב לדבר וכאשר התקשרתי לנו י מקשרי לקוחות היא זיכתה אותי בכל חודש בשמונים שח על עוגמת הנפש,מעבר לזה אני לקוחה של אורנג שנים ובכל בעיה היא פותרת אותה ביד רמה כאשר היא קשובה ונענת לצרכיי,ישר כח,נוי בר.
|
|
|