פרטי המחמאה

Orange (אורנג')

שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
טיפול יעיל, רציני, שמכבד את הלקוח נושא המחמאה:
אזור השרון אזור:
תיאור המחמאה:
שלום רב.

לאחר רכישת מכשיר והצטרפות למסלול 'חיילים', חלה אי הבנה ביני לבין אורנג'. טענתי כי הובטחה לי צפייה חינם בחדשות (במעמד הרכישה) ולאחר הרכישה התברר לי ע"י שירות הלקוחות, כי שירות זה הוא בעלות של- 9.90 לחודש.

לאחר הגשת תלונה באתר זה, חזרה אליי מיטל ממערכת קשרי הלקוחות של אורנג', והבטיחה כי אקבל זיכוי חודשי בסך 9.90 כל חודש, למשך 36 חודשים.

רציתי להחמיא ל-

1. אורנג'- על אף אי ההבנה, בפתרון שהוצע לי, יש משום כיבוד הלקוח. אני שבע רצון מן ההתנהלות והגישה כלפיי. על כך, כל הכבוד.

2. לאתר 'תלונה'. שימו לב, פניתי לאורנג' בע"פ לשירות הלקוחות שלהם, ועל אף היחס ההוגן- הוצעו לי בסה"כ כשלושה חודשי שירות חדשות חינם. בזכות הפנייה דרך אתר "תלונה", אורנג' העניקו לי 36 חודשי שירות חדשות חינם. אני חושב שהדוגמא הקטנה הזו שלי, מוכיחה עד כמה האתר הזה חיוני לצרכן הישראלי.

אני בטוח כי השתתפותכם של צרכנים נוספים באתר- תוביל לשיפור התודעה הצרכנית בקרב הישראלים.

על כך תודתי הגדולה. יישר כוח.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה