שירות מצויין |
נושא המחמאה: |
ישח כרמית |
שם/כינוי: |
יום חמישי 02 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ת"א |
כתובת: |
שירות הלקוחות באנטרנט |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
שמי כרמית ואני לקוחה מחיפה שנעזרה בהשירותים של מחלקת שירות הלקוחות של חברת "טופ טוכנולגיה " דרך אתר http://www.ttl.co.il/
ברצוני להודות לכם על הטיפול המסור , על התמיכה הטכנית ועל העזרה שלכם בטיפול במכשיר MP3 שברשותי .
אבקש לציין בזאת שני נציגים שטיפלו בפניה שלי בסבלנות ובמקצוענות תוך כדי נכונות למתן כל הפתרונות האפשריים בדרכים יצירתיות
תודה רבה לך גל על הטיפול המסור ישר כוח .
תורה רבה לך רוויטל על הקשבה ונכונות לעזור בכול האמצעים ישר כוח .
במבחן השירות הציון שלכם הוא הגובה ביותר בסקלה
|
|
|