שרות תיקון ליקויים לשביעות רצוני |
נושא המחמאה: |
מלכה דוד |
שם/כינוי: |
יום רביעי 15 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור המחמאה:
לפני כשבועיים הגיע עובד בשם דוד מטעם חברת חמדיה לבדוק תלונות על ליקויים שיש בדלתות שבדירתי , הבחור היה מאד אדיב ומקצועי (אני יודע לזהות כי במקצועי אני מנהל אחזקה) הוא ערך רישום מדוייק של ליקויים אפילו כאלה שלא ראינו , כעבור כמה ימים צלצלו מחמדיה לתאם יום לתיקון הליקויים , אתמול הגיעו העובדים דוד ומשה ביצעו את כל תיקון הליקויים אפילו תיקון מה שלא אותר בבדיקה , הם היו אדיבים מאד ומה שהכי חשוב במתן שרות הם הגדילו ראש ולא ניצמדו "לרשימה" בסופו של יום יצאתי מרוצה מהשרות ובעיקר מתיקון הליקויים ע"י שני העובדים קיבלנו גם יעוץ לתחזוקה של הדלתות , לסיום אם בכל מקום יתנהלו כך אנו ניראה יותר טוב בכל התחומים
|
|
|