טיפול בתקלה לאחר שעות הפעילות |
נושא המחמאה: |
יום ראשון 29 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
השרון |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
ביום א', 29/10/06, בסביבות השעה 14:00 הטלפון של אמי שבק חיים. אמי אישה מבוגרת, וקו הטלפון מהווה הקשר היחידי שלה לעולם במקרה של חס וחלילה בעיה כלשהי.
צלצלתי למוקד 166 ודיווחתי על התקלה, אך המוקדנים הבהירו לי כי הטכנאים נמצאים בעומס רב ובלתי רגיל ושהטכנאי בישר כי הוא מקווה שטכנאי יצליח להגיע עד השעה 17:00.
כאשר הטכנאי בושש לבוא, בשעה 18:00 צלצלתי שוב למוקד שם נאמר לי כי הטכנאים עובדים עד השעה 17:00 בלבד והם אינם עובדים בחושך. לאחר שביקשתי לדבר עם אחראי המשמרת הועברתי למר מנחם אברג'יל, לו הסברתי שוב את מצבה של אמי, גילה המבוגר וחשיבות קו הטלפון בביתה. לאחר כ-20 דק' קיבלתי ממנו טלפון חזרה בו התבשרתי כי על אף השעה המאוחרת וכאות לרצון טוב הוא הקפיץ במיוחד טכנאי שירות מביתו אשר יתקן את קו הטלפון של אמי ללא דיחוי.
בשעה 19:00 טכנאי מטעם חברת בזק הגיע ותיקן לאמי את קו הטלפון לשביעות רצונה ורצוני. על כך ברצוני להודות במכתב זה למר מנחם אברג'יל שהבין את מצוקתי ונתן לי ולאמי שירות מעל ומעבר.
|
|
|