פרטי המחמאה

Cellcom (סלקום)

שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
כדאי שתהיו גאים בעובדת שכזו נושא המחמאה:
אזור השרון אזור:
אזור התעשיה פולג נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור המחמאה:
‏יום רביעי 22 אוקטובר 2008


לכבוד:

עמוס שפירא
מנכ"ל סלקום



הנדון:כדאי שתהיה גאה בעובדיך



עמוס שלום

מכתבי זה הוא אישי אליך למרות שהעתקים ממנו נשלחו גם לפונקציות שונות בחברתך.
חשוב לי שתדע שיש לך עובדים שכדאי שתהיה גאה בהם,הם חוד החנית של החברה.

לפני כחודש התקשרתי למספר כלשהוא בסלקום,ענתה לי שירה(צוות 7 אינטרנט חיפה).
ביקשתי להתלונן על יחס משפיל,טיפול לא מיקצועי,שבסופו פרשתי מקופל זנב מבלי לקבל שירות, באחד מסניפי הרשת.

אני,נקרא לפי כל הספרים "לקוח נאמן"מעולם לא עברתי לחברה אחרת,וגם לא ילדיי.

חודש שלם מדי שבוע התקשרה אלי שירה לנייד וביקשה לברר אם טיפלו בעיניני,והאם בעיתי טופלה.

היום התקשר המנהל הישיר של הסניף בו הושפלתי והבטיח לטפל בנציגים אשר כנראה מורשת סלקום לא הוטמעה בהם,והמושג שימור לקוחות לא זורם בעורקיהם.

אני רוצה לברך אותך על כך שאלו(שירה)הם עובדיך ומולם עומדת כל הזמן "אש התמיד"לשמר ולשמור,לתת פיתרונות,להענות ולעקוב,ושממש איכפת להם מהפרט(הלקוח).

בברכה

בעז
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה