פרטי המחמאה

Cellcom (סלקום)

שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שרות מנכ"ל סלקום נושא המחמאה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור המחמאה:
עקב בעיה עם קליטה באזורי פניתי לסלקום בבקשה להפסיק לגבות ממני עבור מכשירים שקניתי אצלם. העניין דשדש ולא התקדם לשום פתרון. שמעתי בתכנית טלביזיה כי מנכ"ל סלקום מר עמוס שפירא קורא ללקוחות סלקום שאינם מרוצים לפנות אליו ישירות ואף העמיד את מספר הסלולרי שלו לרשות הרבים. ניסיתי לא בתקווה גדולה. הכעתי למזכירותיו והן רשמו התלונה. בשעת ערב מאוחרת חזר אלי אישית מר שפירא. התעניין והבטיח תשובה במהרה. התשובה לא בוששה לבוא באמצעות אותם אנשים שהם עובדי החברה וספרו לי שמר שפירא דרש לפתור הבעיה ואכן היא נפתרה לשביעות רצוני. לא רק זאת, מר שפירא צלצל אלי לשאול אם טופלה הבעיה. הודתי לו ואני מכווה שהוא יהווה דוגמא במעשיו אלה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה