פרטי המחמאה

Cellcom (סלקום)

שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
נענתי לבקשותי בתגובה לפניותי נושא המחמאה:
טרבלסי ברוך שם/כינוי:
‏יום שישי ‏17 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן מול קניון איילון כתובת:
תיאור המחמאה:
מדובר בתלונה מספר 15064 ותלונה מספר 15067
היום 19.11.06 פנה אליי טלפונית מנהל תיקי לקוחות עיסקיים אזור דרום מר עודד קצב פלאפון 052-3699963.
ואמר לי שפקס בדרך אליי.
הוא התנצל בשמו ובשם החברה ועוד דברים כמו שלא היה כוונה לאף אחד לפגוע בי ובעתיד ינתן לי שרות איכותי וטוב יותר.
מבחינתי עם הגעת הפקס והכתוב בו נגמר הסיפור והכל מאחוריי אמרתי זאת לעודד, וגם פירגנתי לו והודתי לו בחום על מאמציו להניח את דעתי ואני מקווה שבעתיד ימנעו מקרים דומים.

למערכת תלונה שלום רב תודה רבה על האפשרות שנתתם לי להביע את מחאתי חייב לציין שפעם רישונה משתמש בשירותכם וממש במקרה גיליתי שאתם קיימים חזקו ואמצו! מי יתן וירבו כמוכם ומאמציכם האדירים יביאו אותנו את המדינה לארץ חלב ודבש.
בכבוד רב
טרבלסי ברוך
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה