פרטי המחמאה

Hot (הוט)

ערוצי טלוויזיה

טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
אני רוצה לציין לשבח את שירות של כינרת וחזי משרות הטכני של הוט נושא המחמאה:
בייגלמן חוה אילן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור המחמאה:
אני רוצה לציין לשבח את שירות של כינרת וחזי משרות הטכני של הוט
לאחר שהתאכזבתי מחברת הוט החלטתי להתנתק ולעבור לחברה המתחרה
וכול זה בגלל ממיר לא תקין מדגם מסוים ממיר דק בשם דוקסיס התקשרתי לשרות הטכני והסברתי עם צריך להחליף
אז ביקשתי להחליף לאותו ממיר, בגלל שהיו לי בעבר בעיות צפייה בטלויזיה הגיע הטכנאי עם ממיר ישן שהיה לי לפני
עשר שנים שאלתי עם זה הממיר שהוא רוצה לתקין לי . אמרתי תודה רבה לא
התקשרתי שוב לשרות וניסית לסביר מה שהיה ולמה אני לא רוצה את הממיר הישן .
לאחר שנזרקתי מנציג אחד למישנהו מספר פעמים בטענה שאין מה לעשות, ורק התחזק בי הרצון לעזוב את החברה,
התקשרתי פעם שלישית ואז ענה לי בחור בשם חזי משרות הטכני שהוא היה נחמד וסובלני איתי. וביקש לדעת מה התקלה ואני הייתי חסר סבלנות וביקשתי לקבל את מנהל שירות הטכני ונאמר לי שתוך ארבע שעות יחזור מנהל הופתעתי לטובה מהאדיבות של אותו בחור בשם חזי ואני רוצה לשבח אותו.
התקשרה אליי מנהלת שרות טכני מאזור ראשון לציון בשם כינרת
כינרת העניקה לי שרות יוצא דופן בו הוסבר לי הרציונל העומד מאחורי החברה
כינרת נתנה לי את ההרגשה שאכן יש עם מי לדבר בחברת הוט .
והכול שב למקומו בשלום כינרת התקשרה כמה פעמים לבדוק שהכול בסדר
אני מפנה מכתב זה בעיקר לכל האחראים על אותה מנהלת בשם כינרת שקנתה אותי בשרות האדיב, בהקשבה ובהבנה.
נציגה למופת, אדיבה, מקצועית, נעימה וקשובה לצרכי הלקוח. יישר כח!!!
הלוואי וכל הנציגים היו כמוך!!!!!!
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה