פרטי המחמאה

Hot (הוט)

ערוצי טלוויזיה

טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שירות מעל ומעבר של שימור לקוחות נושא המחמאה:
דותן עידו שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור המחמאה:
בד"כ הפניות באתר הן תלונות ובעיות, אבל כשנתקלים בדברים טובים, כדאי לדעת גם לפרגן.

לאחרונה פניתי אל הוט בנושא המשך ההתקשרות איתם כמנוי טלויזיה ואינטרנט. לאחר שהתבררו לי מספר דברים לגבי חיובי העבר, החלטתי להתנתק.
בעבר היו לי בעיות עם החברה בנושאים שונים, ולכן העדפתי לפנות למתחרות הן באינטרנט והן בטלויזיה.

יצרה איתי קשר בחורה בשם רימה משימור לקוחות, שלקחה על עצמה טיפול אישי בנושא שלי. שוחחנו ארוכות ומספר רב מאד של של פעמים, ובכל פעם שהיא הבטיחה לעקוב אחרי בעייה מסויימת, היא תמיד דאגה להתקשר לעדכן.

זו הפעם ראשונה שאני מגלה שמבטיחים לחזדור אלי בזמן מסויים ואכן זה קורה.

אחרי הגעת הטכנאי להתקנת קו טלפון (כן, עשיתי חבילה משולבת), היא דאגה להתקשר ולוודא שהכל נעשה כמו שצריך (שלא לדבר על הזמן שהיא הקדישה כדי לעזור לי למצוא מספר טלפון קליט לקו החדש).

לומר שהופתעתי לטובה זה understatement.

אני עדיין חושב על הוט בדיוק באותו אופן, אבל זה שנפל בחלקי להיות מטופל אישית ע"י רימה, היווה סיבה יחידה להישאר לקוח של החברה.

אני לא חושב שהוט ראויים לעובדת מסורה כזו, ואני מקווה שמעריכים אותה כפי שאני מעריך את הסיוע שלה בטיפולי.

רימה- קבלי ח"ח- אין כמוך, את אחלה!!!!!

 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה