טיפול מסור של נציג שרות לקוחות |
נושא המחמאה: |
יום חמישי 15 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
באר-שבע |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
צרוף טעויות שלי ושל הוט גרם לדרישה לתשלום עבור מימיר שלכאורה לא הוחזר. לא הייתה בידי כל הוכחה שאכן המימיר הוחזר.
תמיר האחראי על שרות לקוחות עמל למעלה משבועיים עד שהתיר את התסבוכת, לאורך כל הטיפול שמר אותי בתמונה, הודיע שאין ממצאים כאשר לא היו, ומיהר להעביר לי מידע כשנמצאו הסימנים הראשונים לפיתרון התסבוכת.
הצד הלא נעים בטיפול שנגזר מנוהלי החברה היא נקודת ההתחלה שטיפול- דרישה משפטית תוך איום בהוצאה לפועל עוד בטרם הנתבע יודע שיש לו לאורה חוב לחברת הוט.
|
|
|