זילזול בלקוחות קיימים וחיזור "גורלי" אחרי לקוחות חדשים ... |
נושא המחמאה: |
גרינברג סימוננה |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור המחמאה:
שלום .
אני מצרפת את פנייתי ל"הוט" שטרם זכתה להתייחסות כל שהיא מטעם מפעיליה .
אשמח לשמוע לכם הם כן ענו .
תודה ויום טוב ,
סימונה
מכתב שנשלח ל"הוט"
"לאחר שיחה מייגעת עם כעשרה נציגי שירות שלכם הבוקר , שנמשכה למעלה משלושת רבעי שעה , עם שתי התנתקויות באמצע , שבהן אף נציג לא טרח לחזור אלי לטלפון הנייד , אני פונה אליכם ....
השירות שלכם גרוע !
אתם מפלים לרעה לקוחות ותיקים שלכם , לעומת לקוחות חדשים שמקבלים הטבות ומחירים אטרקטיביים , למה ?
אני מעוניינת לברר מדוע השכן שלי שהתחבר לשירות המשולב שלכם לפני שבועיים קיבל דיל ב: 250 ש"ח לחודש (אינטרנט , טלפון עם 2000 דקות שיחה וכבלים ) ואילו אני , על אותו דיל אמורה לשלם יותר ?
כך אתם זונחים לקוחות ותיקים שלכם ?
אשמח אם משהוא שם למעלה יטרח לענות לי ...
תודה ויום טוב ,
סימונה "
|
|
|