פרטי המחמאה

Hot (הוט)

ערוצי טלוויזיה

טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
בתור עובדת הוט נושא המחמאה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור המחמאה:
אני עובדת בהוט בשירות הלקוחות ובתור נציגה שלא אוהבת את העבודה שלה אני עדיין יכולה לומר שהוט כל הזמן במאמצים לשפר את השירות.... אנחנו עושים סקרים, עושים לנו מבחנים, האזנות, משובים, שיעורים, הרצאות, מנסים להרים כל הזמן את המורל על מנת שניתן את השירות הטוב ביותר. תמיד מטיפים לנו ערכי שירות כמו- אמינות, הזדהות, שירות מכל לב, סגירת טיפול מלא.
אולי זה לאט לאט אבל זה נכנס ואני אישית מרגישה בעיקר כשאני מבפנים שאנחנו במגמת עלייה בשירות ולדעתנו לקוחות ישארו איתנו כי השירות טוב ולא כי המחיר זול ב20 ש"ח מהחברה המתחרה.
אני לא אוהבת לעבוד כנציגה כי אני מרגישה שעם כל העבודה הקשה שלי להוכיח ללקוחות כי אנחנו לא רוצים לרעתם וכי האינטרסים שלנו הם שהלקוחות יהיו מרוצים וישארו. ואף לקוח לא מעריך את זה שאני נשארת שעות רבות אחרי המשמרת כדי להלחם על זיכויים של לקוחות ולהגיע לדרגים גבוהים על מנת לקבל אישורים כדי לתת ללקוח הרגשה טובה. והלקוח מרגיש שהוא קיבל את מה שמגיע לו ומנתק. והנה אני שוב עוברת ללקוח הבא.
העבודה בשירות היא מאוד קשה. אם כל לקוח היה חושב על זה שבכל סיום שיחה יש לי 7 שניות לנשום עד לשיחה הבא, ולקוות שהפעם הלקוח יצא מרוצה, שהפעם לא יצעקו עליי.
אז נכון יש מירמור אצל העובדים כי לקוח שמתקשר לשירות הלקוחות הוא בטוח לא התקשר כדי להגיד כמה טוב לו. וכל היום אנחנו סופגים צעקות שווא של לקוחות שרוצים לשלם 100 ש"ח על טריפל... לך תסביר לו שזה בלתי אפשרי ושזה לא נגדו ושאף אחד אחר גם לא יכול לקבל את זה.
בקיצור... מה שאני מנסה לומר, שהוט היא חברה שעולה ועולה, והמטרה היא לתת יותר ולגרום ללקוחות להיות מרוצים ולהשאר איתנו. כי כמו שכבר אמרו פה: הלקוחות הם אלו שמקיימים את החברה.
מקווה שזה נתן משהו למחשבה.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה