אילו רק ידעתם... |
נושא המחמאה: |
אזור הדרום |
אזור: |
מוקד שימור עסקי |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
אני עובדת בחברת פלאפון במוקד השימור העסקי, שמעתי על האתר מאחד הלקוחות עימו שוחחתי וכך הגעתי לאתר, (ודווקא ממקום חיובי...).
בחרתי לכתוב כיוון שקראתי ממגוון התלונות על שוק הסלולר בכלל ועל פלאפון בפרט ובחרתי לחשוף בפניכם מה קורה אצלנו, כל המילים שאבחר יהיו פשוטות מלתאר מה קורה מאחורי הקלעים.
הון אנושי הוא ההגדרה המושלמת לאותם עשרות אנשים הנמצאים מעבר לקווי הטלפון העמלים בכל יום ולו רק לשמוע חיוך מעברו השני של הקו, מלחמות יומיומיות בכל החזיתות לטובת שביעות רצון הלקוח, אנשים מיוחדים הנותנים הכל אף כשמעבר לקו ישנו לקוח כועס...
אני מאמינה שאם ציבור הצרכנים היה מבין לרגע שמעברו השני של הקו ישנו אדם שעבודתו היא מתן שירות,שתפקידו הוא שביעות רצון הלקוח, שגם אנחנו צרכנים בדיוק כמו כולם ושתמיד נעים יותר לשוחח מאשר להתווכח הדברים היו נראים אחרת, כל שיחה המתנהלת בנועם רק מחזקת בנו את הרצון להתאמץ יותר,
אני כחולה בנשמה כמו שאומרים במשפחת פלאפון, אני גאה להיות חלק ממקום עבודה שהוא גם בית,
אילו רק ידעתם מהו כוחו של מכתב תודה מצדכם, איך מוקד שלם עומד ומוחא כפיים וכמה עצומה ההרגשה...
אין לי ספק שהכל עניין של גישה, לכל דבר יש פתרון, הפתרון טוב יותר כשמחייכים - ואנחנו מרגישים כשמחייכים אלינו.
נסו זאת פעם (-:
|
|
|