פרטי המחמאה

NetVision (נטוויז'ן)

אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שירות ויחס אישי נושא המחמאה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור המחמאה:
שלום רב,
בתאריך 30.04.2008 יצרתי קשר עם חברת האינטרנט נטוויזן שיחתי התקבלה אצל נציג חביב ואדיב בשם עמית מספר פניה :137599360 ספרתי לעמית שביצעתי מעבר דירה מאזור הדרום לאזור השרון ושאי שמח שניגוד לספק התשתית בספק האינטרנט אני יכול להקפיא את המנוי עד לחיבור בדירה החדשה וכך לא לשלם עבור שירות שאני לא מקבל בניגוד לספק התשתית "הוט" ששם לא ניתן לבצע הקפאה.
ביקשתי מהנציג עמית אישור על כך שבעצם בתקופת מעבר הדירה הייתי במב מוקפא בחברת נטוויזן והנציג שמח לשלוח לי במייל את האישור על מנת שאציג ותו לחברת הוט. היחס האדיבות השירות והשפה הנעימה עשו את הכל כמנוי של החברה מס' שנים אני גאה ושמח לדעת שאני נמצא בידיים טובות חן חן על טיפולו המהיר של נציג השירות.

אשמח אם תעבירו את תודתי האישית לנציג עמית.
מאת מנוי sabag_am
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה