פרטי המחמאה

מטרופולין

אוטובוסים

תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
מטרופולין חברה שיודעת לשרת את הלקוח נושא המחמאה:
אזור השרון אזור:
תיאור המחמאה:
בתאריך 11.8.2010 עליתי על הקו הלילי 229 תחת שירותו של החברה מטרופולין בשעה 3:00. לאחר מספר דקות של נסיעה הבחנתי ששכחתי את הנייד ואת תעודת הזהות שלי בתחת האוטובוס בה עליתי. בחוסר תקווה מוחלטת ניגשתי אל הנהג ושאלתי אם יש ביכולתו לחזור אל תחנת האוטובוס בה עליתי. להפתעתי, הנהג עפיף גילה אכפתיות רבה ומיד צלצל אל האחראי קציר וביקשר לעזור ללקוח. האחראי אישר את הבקשה ונהג האוטובוס פנה לאחור במיוחד בשבילי.
לסיכום אגיד שהחברה מטרופולין חברה המספקת ללקוחותיה שירות מעולה! היא מגלה אנושיות מוחלטת, באה לקראת הלקוח ונותנת לו את השירות אשר מגיעה לו אפילו בשעות הצעירות של הבוקר.
אוסיף ואציין כי הנסיעה הייתה טובה ונוחה מאוד חסרת תקלות למיניהן, האוטובוס עצמו היה מצוחצח ובמצב מצויין.
אני יכולה בלב שלם להמליץ לכל אחד על החברה מטרופולין ולומר שהנסיעה בה פשוט תענוג !
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה