פרטי המחמאה

ישראכרד (Isracard)

כרטיסי אשראי

בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
טיפול הוגן ומהיר בגין חיוב מיותר בכרטיס האשראי נושא המחמאה:
אזור השפלה אזור:
תיאור המחמאה:
היום בבוקר 30.08.09 התקשרתי למוקד שירות הלקוחות שמטפל בבירורי החשבון של חיובי כרטיס האשראי שלי בגין חיוב מיותר וסתמי שלא הבנתי מהיכן צץ!
ענתה לי בחורה בשם יעל שהתנסחה באופן יפה, התייחסה לטענתי בכובד ראש והבטיחה להעביר את הנושא לטיפול.
כבר באותו היום קיבלתי טלפון מבחורה בשם מיטל שאישרה כי טענתי בגין החיוב הינו צודק והנני עתידה להזדכות על הסכום בחשבונית הבאה.
יישר כח על הטיפול המהיר וההוגן, כן ירבו מקרים כגון אלה שיעלו חיוך ושביעות רצון הלקוחות.
כעת כל שנותר לי הוא לחכות לחשבונית הבאה ואכן לראות שהזיכוי התבצע.
בברכת תודה והערכה,
מאיה.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה