פרטי המחמאה

רשות שדות התעופה

חברות תעופה

תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
טיפול מצוין נושא המחמאה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
תיאור המחמאה:
לאחראית על פניות הציבור שלום.

שמי דודו מנשורי ואני גר במושב נווה מיכאל הסמוך לבית שמש.ביום ראשון ה6/8/2006 הגענו אני ורעייתי לאכול בסניף מקדונלדס בקניון שחקים שבטרמינל 3(אנו מגיעים לשם מאחר והסניף כשר)לאכול ארוחת צהריים.בצאתנו מטרמינל חשתי ברע(ללא קשר לארוחה או לגורם אחר בטרמינל!),ביציאה הרגשתי רע מאוד והתעלפתי.(מכאן ואילך אספר את שאמרה לי אישתי)המאבטחת בכניסה רצה לכיוון שלנו כשבדרך היא הזעיקה עזרה בקשר,תוך כמה שניות הגיע עוד מאבטח אשר עזר לאישתי בטיפול בי וניסה לדובב אותי והרים את רגליי.בזמן זה הגיעו עוד שני מאבטחים שהאיצו בקשר את החובשים.כשהחובש הגיע כבר הייתי בהכרה מלאה ואחרי טיפול קצר במקום פינה אותי למרפאה שם ניתן לי המשך טיפול.

הייתי רוצה לציין לשבח את פעילות המאבטחים שסייעו לרעייתי בזמן זה וגם לחובשים שטיפלו בי כאילו הייתי קרוב משפחה(זו האמת!!!).נחמד לדעת שיש כזו מערכת דואגת ואכפתית שמטפלת באורחי הטרמינל גם לא היו נוסעים.

תודה מקרב לב,וברכת בריאות שלמה לכולם.
נ.ב.
אני מקווה שבביקור הבא שלי בטרמינל אני כבר אגיע בתור נו
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה