פרטי המחמאה

כ.א.ל (CAL)

כרטיסי אשראי

בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
תרבות שירות מפותחת נושא המחמאה:
‏יום שלישי ‏08 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור המחמאה:
אני מחזיקה בכרטיס אשראי מבית כ.א.ל מזה שנתיים.
שנתיים יספיקו לכל לקוח בחברה להחמיא ל- כ.א.ל עבור השירות המיוחד והאמין שמעניקה בשמחה ללקוחותיה.
הנציגים לוקחים אותך אישית, ומנסים לעזור לך בכל דרך אפשרית, הבעיה נפתרת בשיחה עצמה, האתר קל ונוח וידידותי.
בחודש שעבר דיווחתי ל כ.א.ל שלא בביצעתי עסקה מסוימת דרך האתר, תוך פחות מ- 24 שעות ראיתי זיכוי מ- כ.א.ל עבור העסקה.
יש עומס? אתה פונה בפקס, או דרך האתר, ונציג/ה של כ.א.ל חוזר אליך תוך זמן קצר, ועונה לך בכיף.
אני פשוט לא ניתקלתי בתרבות שירות מפותחת כזו בארץ
תודה כ.א.ל
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה