תרבות שירות מפותחת |
נושא המחמאה: |
יום שלישי 08 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור המחמאה:
אני מחזיקה בכרטיס אשראי מבית כ.א.ל מזה שנתיים.
שנתיים יספיקו לכל לקוח בחברה להחמיא ל- כ.א.ל עבור השירות המיוחד והאמין שמעניקה בשמחה ללקוחותיה.
הנציגים לוקחים אותך אישית, ומנסים לעזור לך בכל דרך אפשרית, הבעיה נפתרת בשיחה עצמה, האתר קל ונוח וידידותי.
בחודש שעבר דיווחתי ל כ.א.ל שלא בביצעתי עסקה מסוימת דרך האתר, תוך פחות מ- 24 שעות ראיתי זיכוי מ- כ.א.ל עבור העסקה.
יש עומס? אתה פונה בפקס, או דרך האתר, ונציג/ה של כ.א.ל חוזר אליך תוך זמן קצר, ועונה לך בכיף.
אני פשוט לא ניתקלתי בתרבות שירות מפותחת כזו בארץ
תודה כ.א.ל
|
|
|