פרטי המחמאה

כ.א.ל (CAL)

כרטיסי אשראי

בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
מחמאה חלקית על הסכמה בדבר הטעיה נושא המחמאה:
אזור הצפון אזור:
טלפון שרות הלקוחות ותלונות צרכנים כתובת:
תיאור המחמאה:
מכתבי דן בבעיה מסוימת שראוי לה להחשף ואינו יכול להיות מוגדר רק כתלונה או רק כמחמאה.
חברת ויזה כאל מעודדת שימוש בכרטיס האשראי למשיכת מזומנים בחו"ל בפרסום נרחב למדי - אינטרנט, פוסטרים וכד' - שבו מודגש היתרון לעומת הבנקים:
ללא עמלות והחיוב היחידי הוא באחוזים ספורים מעל השער היציג. העסקה המוצעת אכן טובה. לאחר חזרתי מחו"ל בדקתי את החיובים והתברר לי שבכל משיכה חויבתי בעמלת משיכת מזומן בניגוד להבטחת הפרסום - 1.5$ לכל פעולה. התלוננתי ולאחר סחבת פעוטה ווכוחים על יכול הבנת הנקרא (ויותר מרמז שלי על פניה לגורם מקצועי לגבי הטעיה בפרסום) ודרישה תמוהה שאני אשלח לחברה את דף האינטרנט שלה, טופלתי בנאמנות והודיעו לי שאמנם אני לא צודק (כי איזשהו סעיף בתקנות החברה מותר לגבות עמלה כזו) - אבל אני אזוכה במלוא הסכום. באותה נשימה הוסיפה המנהלת שטיפלה בעניני כי החברה תשנה את נוסח הפרסום כדי להסיר ספק. לא ראיתי את השינוי המובטח - בחמר האחרון שקיבלתי מהחברה מופיע הנסח הישן ולכן המחמאה שלי אינה מושלמת, מה עוד שלא היתה הודאה שלמה של החברה בהטעיה.
לטובת הצרכנים/לקוחות אחרים הייתי שמח אם תסבו את תשומת הלב לנושא.
בברכה,
הלקוח המרוצה חלקית בלבד




 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה