מחמאה על שרות ואמינות החברה |
נושא המחמאה: |
יום שני 21 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
שלום.
קניתי צורב DVD של LG אצל איבורי לאחר כשנה וחצי הצורב הפסיק לצרוב.
ניכנסתי לאתר של איבורי לראות אולי לקנות צורב חדש וראיתי שיש לצורבים של LG
שנתיים אחריות -- לא זכרתי האם שקניתי היה שנה או שנתים אחריות חיפשתי את הקבלה של איבורי בבית כי על הקבלה רשום האחריות אבל לא מצאתי אותה .
התקשרתי לאיבורי ב"ש לבדוק האם יש לי אחריות הם והם המליצו לי להגיע לחנות.
הגעתי לחנות בראשון לציון הם בדקו במחשב לפי מספר סידורי של הצורב
במקום. ואמרו שהצורב עדין באחריות. בדקו את הצורב במקום ראו שהוא לקוי ונתנו לי צורב חדש.
חוץ ממצוין אן לי מה להגיד.
|
|
|