שירות לתפארת |
נושא המחמאה: |
גמפל דוד |
שם/כינוי: |
יום חמישי 15 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
כתובת: |
תיאור המחמאה:
קניתי מיקרוגל בשופרסל ביג בגרנד בחיפה ,לאחר שבועיים שבק ,מסרתי לתיקון לאחר חודש עדיין לא היה מוכן מכיוון שהמשווק לא עזר לי, פניתי למקום בו קניתי את המוצר , מנהל הסניף לקח את הפרטים שלי ותוך שעה חזרו אלי ממחלקת שירות ארצי ( שלא ידעתי שקיימת) אחת בשם אסנת ובקיצור פתרה לי את הבעיה , באותו יום בערב ניגשתי לסניף שופרסל ביג והמנהל יעקב אם אנני טועה איש סימפתי ביותר החליף לי את המיקרו , ואני רוצה לומר מבלי להגזים אגביר את קניותי בסניף הנ"ל וכן אספר לחברי על השרות המהיר החם והענייני בכבוד רב דוד גמפל
|
|
|