פרטי המחמאה

אל על

חברות תעופה

תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שרות לקוחות נושא המחמאה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
לונדון סניף חברה:
תיאור המחמאה:
יצאתי מנתב"ג ללוס אנג'לס באל על עד לונדון, בלונדון הייתי צריך להמשיך לל.א עם חברת תעופה זרה, 38 נוסעים כולל נשים, זקנים וילדים שהיו אתי באותה הטיסה הגיעו לשער המטוס 15 דקות לפני סגירת הדלתות ומשום מה חברת התעופה הזרה סירבה להטיס אותנו בטיסת המשך לל.א, אל על מסתבר לא משאירה פצועים בשטח, נציגי חברת אל על דאגו להאכיל אותנו, מלון, הסעות הלוך וחזור לשדה, טלפון חופשי לכל העולם להודיע על איחור בהגעה ליעד, באמת, היחס היוצא מהכלל הזה ראוי לכל שבח ועד כמה שהבנתי מכל 38 הנוסעים שהיו אתי באותה הטיסה וזה כולל כמובן גם אותי, בשבילי לאחר החוויה הזו רק אל על.
תודה רבה רבה על הכל, יישר כוח
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה