תודה והערכה |
נושא המחמאה: |
יום שישי 04 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מגה סחנין |
כתובת: |
סופר פארם |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
ברצוני להעביר את תודתי ואת הערכתי לנציגת -מכירות בסופר פארם במגה סחנין אסאלה גנאיים על השירות המסור והאמינות שהעניקה לנו .
להל"ן בקצרה סיפור המקרה : בתאריך הנ"ל הגעתי עם אשתי לסופר פארם בסחנין בצענו קנייה מס קבלה 333038 טפלה בנו נציגת -מכירות אסאלה גנאיים,לאחר תשלום החשבון עזבנו את המתחם ,לאחר זמן קצר התקשרה אסאלה והודיעה לי כי נשכחה שקית מהקנייה שבצענו ,נערכה בדיקה ע"י ואכן חסרה שקית של בושם ,
מייד חזרנו לסניף והשקית נמסרה לנו ע"י אסאלה, כאשר באותו מעמד הצענו לה מתנה סמלית כתודה מצידנו אבל היא סירבה בכל תוקף ואמרה "אני בסה"כ עשיתי את העבודה שלי ".
במסגרת עבודתי אני נמצא בקשר עם לא מעט נותני שירות למינהם ,לצערי קשה מאוד בימינו למצוא שילוב מנצח של מקצועיות נאמנות ואונשיות ,אבל אין ספק שאני זכיתי למצוא באסאלה גנאיים כל הנ"ל ועל כך מגיעות לה כל מילות תודה .
אשרי העסק המעסיק אנשים כמותה ואשרי הלקוח המקבל שירות ממנה .
אסאלה : הכתר שלי נמצא בליבי ולא על ראשי ,הוא אינו משובץ יהלומים ואבני חן ואי אפשר לראותו ,הכתר שלי נקרא שביעת רצון וזהו כתר שרק לעיתים רחוקות נהנים ממנו מלכים לסובבים אותך ,את מקרינה ללא הרף נאמנות ,יושר ,ואונשיות ומקצועיות ,תודה רבה מכל הלב .
בכבוד רב
גבי ותמרה גרוס
|
|
|