איכות שירות |
נושא המחמאה: |
פוקסמן רונן |
שם/כינוי: |
יום שישי 02 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
לאחר שמוצר מבית miele תוקן ע"י טכנאי של החברה במשך 3 פעמים בתקופה של 8 חודשים , מצאה לנכון מנהלת שירות הלקוחות בסניף ב"ש להזמין במיוחד את טכנאי בכיר בחברת אלקטרה למוצר התקול שיבדוק את הסיבה להישנות המקרה .
הטכנאי הגיע בליווי מנהלת השירות ואף מצאו כי התקלה אינה באחריות אלקטרה אלא בעיה במערכת החשמל הביתית של הלקוח .
התקלה תוקנה באדיבות - וללא כל חיוב.
|
|
|