פרטי המחמאה

מיקרוסופט

עוד בחנויות מחשבים

מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שירות מעל ומעבר נושא המחמאה:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ישראל וגרמניה כתובת:
תיאור המחמאה:
לאחר שהמחשב שלי נפגע אנושות ע"י הוירוס קאמה סוטרא, דברתי עם מיטל משה ממרכז השירות של מיקרוסופט בישראל (חברת כלנית) אשר תמכה בי טלפונית דקות ארוכות, ניסתה לעזור לי באופן מקוון, התכתבה עמי במייל ומשלא הצליחה העבירה אותי למרכז התמיכה הטכני, שם ענה לי שמעון, אשר תמך בי באופן מקוון, חזר אלי בטלפון (כאשר הוא נמצא בעצם בגרמניה...), שלח לי מיילים עם קישורים לאתרים עם תוכנות בדיקה ותיקון, ועשה בדיקה חוזרת בטלפון (אני מזכירה שהוא נמצא בגרמניה) באם קבלתי את המיילים ומה הצלחתי להציל.
למרות שכל מסמכי הוורד והאקסל שלי נמחקו ע"י שורת "שגיאת דאטא" מעצבנת, מה שילמד אותי בעתיד לא לפתוח קבצים בלתי מזוהים גם אם הם מגיעים מאחותי - ותחכימו גם אתם מנסיוני המר, אני רוצה לציין לשבח את תודעת השירות הגבוהה של מיטל ושמעון - עליה, אני מקווה - הם מתוגמלים כראוי. כל הכבוד! המשיכו כך.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה