שירות לקוחות |
נושא המחמאה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור המחמאה:
לאחר שארון קרס לי במהלך הרכבתו, הגעתי עם השברים לשירות הלקוחות בראשל"צ, שם קיבל את פניי נציג השירות - דניאל (ממושקף עם בלורית).
יחס אישי, חם ומקצועי במשך כ-45 דקות; יצא מגידרו והתרוצץ על מנת לעזור לי; אפילו התווכח מעט עם האחמ"ש ועוד ענה בכעס לנציגה אחרת, שניסתה להאיץ בו "לטובת לקוחות אחרים", בכך שאמר לה ש"המקרה הזה מחייב טיפול מורכב!".
בקיצור, הרוויח בשמחה ובאושר את הטיפ שהוספתי לו בסוף.
תודה רבה!
|
|
|