שירות לקוחות |
נושא המחמאה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור המחמאה:
לאחר שרכשתי מוצרים באיקאה הגעתי הביתה ובעת ניסיון להרכבת המוצר התגלה כי המוצר פגום.
פניתי לחברה במייל ונעניתי לאחר יום. לאחר שתיארתי בפניהם את המצב , ללא ויכוח הוחלט מצידם כי הם ישלחו לי בדואר את החלק הפגום לפי התיאור שלי בכדי שלא אצטרך לנסוע שוב נסיעה ארוכה עד לחנות בפולג.
כמו כן במהלך התקופה הם היו איתי בקשר בכדי לוודא שאכן המוצר הגיע לידיי.
מדהים.
|
|
|