פרטי המחמאה

איקאה

בית וריהוט

קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
טיפול יעיל בתלונה נושא המחמאה:
אזור השרון אזור:
תיאור המחמאה:
התאכזבנו לגלות שהשולחן שרצינו איננו אחרי שבדקנו אינספור פעמים באתר החנות שהוא במלאי וגם במחשבי שירות הלקוחות במקום הוא הופיע במלאי. בצר לנו לקחנו שולחן אחר וכתבנו תלונה כאן באתר.
למחרת בבוקר (!!) קיבלנו טלפון משירות הלקוחות באיקאה בו הציעו לנו לספק את השולחן שרצינו ללא עלות הובלה ולזכות אותנו על השולחן המקורי שלקחנו שנשאר באריזתו. ואכן, כבר ביום המחרת הגיע שליח עם השולחן המיוחל. אומנם ללא הוראות ההרכבה וברור היה שהשולחן הזה היה כבר אצל מישהו, אבל זה הרע במיעוטו.
עכשיו רק נותר לנו לקוות שהזיכוי על השולחן הראשון יעבור חלק...

הרבה חברות נותנות שרות גרוע. מעטות החברות שלוקחות אחריות על הפאקים שלהם ועל כן שאפו לאיקאה.

וכמובן תודה ענקית לצוות אתר תלונה. מחמם את הלב לדעת שיש מי שאכפת לו..
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה