פרטי המחמאה

אינטרל

אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שרות ויחס ללא תחרות נושא המחמאה:
ישראל חנה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור המחמאה:
נציגת החברה נתנה לנו מידע הוגן, ברור ולא כוזב על תנאי העסקה, היא לא ניסתה למכור לנו מרכיבי שירות שאיננו זקוקים להם (להפך היא הזהירה אותנו שלא לקנות אותם). לא ביקשו שום התחייבות לשום תקופה, שילמנו עבור חודש אחד והתחברנו לאינטרנט מיד ובלי שום קושי. נציגות החברה, שניתן להשיג אותן כל זמן ובאופן ישיר ומיידי (דבר נדיר היום, בעידן המזכירות האוטומטיות המשגעות!), עומדות לרשותנו עם תמיכתן והסבריהן אפילו בעניינים לא קשורים לחחרה...



כל זה היה צריך להיות מובן מעליו אך לצערנו אין הדבר כך. לאינטרל הגענו לאחר נסיון הפוך לחלוטין עם חברה אחרת והסיוט עם חברה זו עדין לא נגמר: היא נדבקת בנו כמו קרצית, אי-אפשר להנתק ממנה, חייבה את כרטיס האשראי שלנו ללא שום תמורה, בלי לאפשר לנו להתחבר לאינטרנט. באתר "תלונה" יש מאות תלונות דומות על כל החברות המספקות שירות חיבור לאינטרנט, פרט לאינטרל ועוד חברה אחת...
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה