לעובד בשם שמעון יחיאב |
נושא המחמאה: |
יום חמישי 10 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
כפר- תבור |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
שלום רב
אתמול הייתי בבנק הפועלים לשם הברת כסף מחשבוני לחשבון אחר , ובשל 10 לחודש הבנק היה עמוס מאוד, גם שירותי הקופא וגם שירותי פרטי , וגם התווסף לעומס תקלה במכשיר הנפקת מספרים לתורים בבנק , לפני הבנתי היתה בעיית תקשורת ולא היה אפשרות לקחת מספרים לחלק מהאנשים , ונהיה בלגן בבסניף הבנק , כל עובדי הבנק ישבו בחיבוק ידיים ושמעו את הצעקות של האנשים , רק הסתפקו להגיד לנו תסרו עם מה שיש , או זה לא אשמתנו יש בעיית תקשורת תחכו , אני מבינה שזה לא אשמתם אבל רוב העובדים שחקו אותה ראש קטן והמשיכו לעבוד ולהתעלם המהומה , מלבד עובד אחד בשם שמעון יחיאב , ראה שיש בלגן נגש לאנשים שאל מה השרות שהם צריכים , גם ניגש אלי שאל אותי מה יכול לעזור לי , זה היתה באמת דוגמא לעבוד ציבןר שמגדיל ראש ולוקח אחריות , פשוט התנהגות מחממת את הלב ובאמת נתן מענה לרוב האנשים שהיו זועמים , שירבו עובדים כמוהו .
תודה
|
|
|